Ma már egy jól működő, széles rétegeket megcélzó honlap elengedhetetlen feltétele, hogy annak beállításai keresőoptimalizáltak legyenek. Persze ez se – ahogy önmagában semmi se – csodafegyver, de hosszútávon egy igen jó befektetés. Hiszen ki ne akarná, hogy hirdetési költségek nélkül, csupán a keresőkből, organikus módon érjen el minél több látogatót. Ráadásul a keresőből (és nem hirdetésből) érkező látogatók (ideális beállítások mellett) pont a weblap célcsoportját képezik, akiknek akkor és ott arra az információra/termékre van szüksége, amit a weblap éppen kínál.
Mire jó a keresőoptimalizálás – SEO?
- Segíthet növelni a honlap látogatottságát hirdetési költség nélkül
- “Ingyen” látogatókat hoz a keresőből, hiszen a segítségével a keresési találati lista elejére kerülhet a honlap a kiválasztott kulcsszavakra
- A keresőből olyan látogatók találhatják meg a honlapot, akiknek akkor és ott pont a honlap témájára/termékére van szüksége (ezért kerestek rá)
Mire nem jó a keresőoptimalizálás – SEO?
- Nem fog azonnal megnőni a látogatók száma, ez egy hosszútávú munka és befektetés a weboldalba
- Rossz beállításokkal, célzással még árthatunk is a weboldalunknak vele (hátrébb sorolódhat a keresési találatok között)
- Továbbá nem ajánljuk annak, aki szeretné megúszni a munkát, az eredmények eléréséhez bizony meg kell dolgozni
Mennyibe kerül a keresőoptimalizálás – SEO?
A diplomatikus válasz, hogy attól függ. A konkrét válasz pedig, hogy attól függ.
- Új honlapot kell felépíteni az elejétől vagy egy régit kell rendbe rakni?
- Mi a honlap témája?
- Webshop tartozik az oldalhoz?
- A honlap tulajdonosa mennyire van tisztában a piacával, a konkurenciával, az ideális olvasójával?
- STB
Hogy konkrét árajánlatot tudjunk adni, kérjük keressen minket elérhetőségeinken a Kapcsolat oldalon!